پخش عمده کابل شارژر موبایل

چهارشنبه 1 بهمن 1399
11:37
امین رستمی

کابل شارژر به عنوان یکی از پرفروش ترین و اصلی ترین و همچنین پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است که دقت در انتخاب آن می تواند در عمر باتری گوشی همراه تاثیرگذار باشد.

برای خرید کابل شارژر توجه به نوع سوکت کابل، جریان آمپر و ولتاژ عبوری، جنس کابل، طول کابل، و نوع کاربری کابل خیلی مهم می باشد.

سوکت کابل شارژرها بر اساس سه مدل میکرو یو اس بی، تایپ سی و لایتنینگ یا آیفونی تقسیم می شوند، که دو مدل اولی مخصوص گوشی های اندرویدی و سوکت لایتنینگ یا iOS مختص برند آیفون است.

جریان عبوری از کابل میکرو یو اس بی بر اساس سال تولید و تکنولوژی بکار رفته در این گوشی ها یک آمپر و یا دو آمپر بوده و در کابل تایپ سی 2 آمپر است. در گوشی آیفون هم جریان عبوری 1 آمپر را برای کابل داریم. البته امروزه کابلهای آیفونی با یک سر تایپ سی برای انتقال سریع داده تولید می شود. توجه نمایید که فقط آیفون X/8/8plus از شارژ سریع PD پشتیبانی می کند. کابل های مورد نیاز جهت شارژ تبلت و ای پد بالاتر از 2 آمپر است که توجه به این موضوع در انتخاب کابل اهمیت دارد.

جنس کابل از دیگر آیتم های مهم در انتخاب کالا است. چه کابل پلاستیکی باشد چه پارچه ای، مهم این است که در اثر کشش و تاخوردگی به سرعت آسیب نبیند.

طول کابل بسته به نوع استفاده و کاربرد کابل اهمیت پیدا می کند. کابل پاوربانک معمولا با طول کوتاه 25 سانت استفاده می شود ولی اگر عادت دارید روی تخت یا مبل از گوشی خود حین شارژ استفاده کنید به کابل با طول بیشتر از یک متر نیاز دارید. اکثر کابل ها در اندازه استاندارد 90 سانتیمتر تا یک متر تولید می شوند.

نوع کاربری کابل نیز مهم است، اینکه فقط شارژ کردن گوشی برایتان مهم است یا انتقال داده را نیز توسط کابل انجام می دهید. کابل های شارژ سریع، هر دو را با هم انجام می دهند. با استفاده از پورت Type-c می توان سرعت انتقال داده USB 3.2 را تجربه کرد. به همین دلیل مبدل تایپ سی به لایتنینگ و کابل دوسر تایپ سی از جدید ترین کابل های مورد استفاده در گوشی ها و لپ تاپ ها است.

کابل شارژرها را در انواع مختلف مانند جنس بدنه کنفی، فلزی، پلاستیکی و در ظاهر فیزیکی فلت، گرد و یا دایموند تولید می شوند. کمپانی ها ویژگی‌های خاص دیگری در تولید کابل اضافه می کنند مثلا کابل شارژر با LED یا چراغ دار یا کابل های مغناطیسی و…. .

از اولین برندهایی که در زمینه کابل وارد ایران شدند برند ریمکس (REMAX) را می توان نام برد. البته مارک هایی مثل بیسوس، شیائومی، کابل شارژر اپل و همچنین سامسونگ و هواوی جزء پرفروش ترین های بازار ایران هستند.

اکثر افراد به استفاده از شارژرهای اصلی به خصوص در گوشی های اپل می باشد تمایل دارند، ولی با توجه به قیمت بسیار بالای کابل شارژ اصلی آیفون یا سامسونگ و سوءاستفاده واردکنندگان از این موضوع و استفاده از نام این برندها در محصولات بی کیفیت، پخش لوازم جانبی داتیس مارت به شما برندهای بسیار با کیفیت و دارای گارانتی و بسته بندی بسیار زیبا پیشنهاد می دهد. برندهایی مثل میزو MIZOO، پاواریال PAVAREAL، دبلیو یو دبلیو WUW و ایکس او XO جزء برندهایی هستند که مجموعه جانبی داتیس مارت برای فروش به همکاران موبایل فروش و برای مصرف به مشتریان عزیز پیشنهاد می دهد.

خرید عمده کابل شارژر برای همکاران تهران و شهرستان با قیمت ارزان و کیفیت بالا با انتخاب تعداد 11 عدد به بالا فراهم شده است. تمام سفارشات لوازم جانبی موبایل بصورت رایگان ارسال میشوند.

خرید عمده کابل شارژر در باندل های شگفت انگیز به تعداد محدود با تخفیف بالای 30% برای همکاران در نظر گرفته شده است. باندل های تخفیفی شگفت انگیز از طریق اینستاکرام و سایت اتیس مارت اطلاع رسانی می شود.


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واردات عمده لوازم جانبی موبایل از چین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]