خرید عمده هندزفری سیم دار

دوشنبه 6 بهمن 1399
12:06
امین رستمی

هندزفری سیم دار هنوز بیشترین طرفدار را در هندزفری ها دارد، شاید دلیل آن قیمت پایین نسبت به نمونه های بلوتوث و یا کیفیت بالاتر به دلیل عدم استفاده از بلوتوث و همچنین عدم تخلیه شارژ در هنگام استفاده است.

هندزفری سیمی قدمت بسیار طولانی تر نسبت به هندزفری بلوتوث دارند و همچنان از جمله پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل محسوب می شوند. در کارتن هر گوشی همراه یک هندزفری سیم دار اورجینال تعبیه شده است.

هندزفری سیم دار را می توان در دسته بندی های مختلفی قرار داد از لحاظ شکل ظاهری هندزفری سیم دار به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • هندزفری سیم دار دو گوشی و تک گوشی:

در اصطلاح عموم مدل های تک گوش را بادیگاردی نیز می گویند مدل های تک گوش بیشتر برای مکالمه استفاده می شوند و زیاد کیفیت پخش موزیک بالایی ندارند ولی در مدل های دو گوش که هم برای پخش موسیقی و هم برای مکالمه استفاده می شوند بر روی کیفیت پخش موسیقی بیشتر تمرکز کرده اند.

  • هندزفری با حلزونی ژله ای یا حلزونی سخت:

نوع حلزونی استفاده شده در هندزفری به دو صورت سخت و ژله ای تقسیم بندی می شود و این مورد کاملا به سلیقه کاربر مربوط می شود پس پیشنهاد ما موجود بودن هر دو مدل در موبایل فروشی یا فروشگاه شماست تا انتخاب بهتری برای مشتری داشته باشید.

  • جنس کابل هندزفری انواع هندزفری سیمی:

آنچه درانتخاب جنس کابل هندزفری سیمی اهمیت دارد گره نخوردن زیاد این محصول است.

  • هندزفری با پورت های متفاوت:

عموما هندزفری ها دارای جک 3.5 میلیمتری است. ولی برای اولین بار کمپانی اپل در آیفون 7 جک 3.5 میلی متر را حذف کرد و کاربران خود را مجبور به استفاده از پورت لایتنینگ برای استفاده از هندزفری کرد . این موضوع باعث شد که کاربران آیفون 7 نتوانند در هنگام شارژ گوشی از هندزفری استفاده کنند.

البته محدودیت بزرگتر برای کاربران آیفون 7 این بود که نمی توانستند از همه انواع هندزفری استفاده کنند. البته این موضوع فقط مختص اپل نبود و سامسونگ هم در مدل های پرچم دار خود از هندزفری با سوکت تایپ سی استفاده کرد پس یکی از مهمترین سوالاتی که باید از مشتری خود بپرسید این هست که گوشی شما از چه مدل هندزفری پشتیبانی می کند.

شما باید مسائلی که در بالا گفته شد را از دید مشتری بدانید وبعداز آن می توانید براساس برند و قیمتی که مشتری می تواند هزینه کند به وی پیشنهاد محصول دهید.

حتما این نکته را به خاطر بسپارید که مشتری شما کیست اگر مشتری شما هندزفری سیم دار را فقط برای مکالمه در حین رانندگی نیاز دارد الزامی نیست در مورد کیفیت موسیقی با مشتری صحبت کنید و همچنین برعکس.

درهندزفری سیمی امکانات هندزفری بلوتوث وجود ندارد ولی شما می توانید از دکمه های تعبیه شده روی یکی از سیم ها ارتباط تلفنی برقرار شده را با یک کلیک پاسخ دهید و همچنین موسیقی در حال پخش را به بعدی و قبلی جابجا کنید. البته این قابلیت به موبایل شما هم مربوط می شود.

همانطور که در بالا هم اشاره شد شکل ظاهری هندزفری آیفون اصل با هندزفری اورجینال سامسونگ متفاوت است ولی تولیدکنندگان دیگر برند های جانبی موبایل مانند PAVAREAL, MIZOO, WUW, QCY, FINEBLUE از ظاهر هندزفری ها تقلید کرده و هندزفری با کیفیت های متفاوت به بازار عرضه می کنند. البته هنگام خرید به پورت دستگاه خود توجه کنید که با کدام سوکت، جک 3/5 میلیمتری یا لایتنینگ و یا تایپ سی، سازگاری دارد.

هندزفری های زیپی، فنری با روکش پلاستیکی یا پارچه ای در اندازه کوتاه و بلند وجود دارند، ولی اصل مهم در انتخاب هندزفری خوب و مناسب، کاربر می باشد که با چه هندزفری راحت تر است.

مارک پاوریال و میزو از برندهای با کیفیت در زمینه تولید هندزفری هستند که با طرح ها و ظاهر زیبا همچنین کیفیت عالی قصد جذب مشتری را دارند.

داتیس مارت هندزفری سیم دار را به صورت عمده و تک با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رساند. تمامی همکاران موبایل فروش تهران (علاالدین) و شهرستان با تخفیف ویژه و خرید عمده می توانند هندزفری سیم دار با قیمت چین تهیه کنند.


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به واردات عمده لوازم جانبی موبایل از چین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]